Viikko mennyt ihan hyvin. Kaikki ihan normaalisti. Koulussa on tylsää, syömiset ovat olleet normaalin alarajalla. Nyt päätin että maanantaina alkaa ihan kunnollinen syömättömyys. Se voisi kestää viikon. Aion syödä yhden omenan/appelsiinin/jugurttipurkin päivässä, alle 200 kcal. Sitten sen viikon jälkeen katson paljonko olen laihtunut ja sitten tulosten mukaan katsotaan siitä eteenpäin. Eli nyt minulla on vielä tämä päivä ja huominen aikaa nauttia ruoasta. Olen huomannut että ainakin itseni kohdalla on helpompaa että sitten kun ollaan syömättä niin ollaan kokonaan syömättä ja sitten kun syödään niin syödään. Tällaiset about 1000- kcal dietit ovat minulle hankalia. Se on joko kaikki tai ei mitään. Ja maanantaina alkaa operaatio Ei Mitään. Ja on ilo kertoa, että painoa on pudonnut jo kilo, vaikka olen syönytkin viimeaikoina hyvin epämääräisesti jopa herkkuja. Eli odotan innolla mitä ensi viikko tuo tullessaan. Kevät ei ole tullut... Huoh. Mutta kyllä se sieltä vielä tulee. Ja nyt ole asettanut itselleni uuden tavoitteen: Koulun loppuun mennessä paino 39 kiloa. Ajatella miten kaunis olisin silloin. Vähän huolestuttaa että rinnat voivat kadota, mutta sitten katoavat... Kenelläkään omia kokemuksia?

xoxo Parfait