Enpäs ole taas vähään aikaan kirjoitellut. On ollut niin kiire. En tiedä. Syömisistäni: Olen nyt syönyt tänään ja eilen kuin possu, oikeasti! Söin 2 kulhoa vihanneksia, 6 leipää, 4 mandariinia, 2 omenaa, jugurttia, riisiä ja kalaa, puuroa, ihan sairaita määriä. Ihan kuin ahmimiskohtaus. Eilisen päivän jälkeen vatsa oli niin täynnä että se oli turvonnut palloksi ja kipeä. Nyt äskenkin söin 2 kulhoa muroja. Mutta nyt lopetan. Paastoan vaikka 3 päivää jotta pääsen nyt näistä syödyistä eroon. Eilin teki mieli oksentaa. Eikä edes sillä tavalla että: "kauheaa, kaloreita", vaan sillä tavalla että oli niin huono olo. Söin oikeasti liikaa. Olisin kyllä varmaan totta puhuen oksentanut ellei porukat olisi olleet kotona. Söin oikeasti eilin varmaan 3 kiloa ruokaa!!!!!! Miten se on mahdollista? Ehkä otin nyt takaisin niitä vaivalla laihduttamiani rasvoja. YÄK YÄK ja vielä kerran YÄK! 

 

Ihmiset osaavat olla todella ilkeitä. Mitä kaikkea minustakin puhutaan. Ei ollut mukavaa kun sain tietää. Mutta parempi näin kuin se että onnellisen tietämättömänä luulen näitä ihmisiä ystävikseni. Se satutti oikeasti paljon. Mitä minä heille olen tehnyt? En mitään! Ennen olin se josta kaikki, KAIKKI, pitivät, ihan tosi. Mutta nyt, mitä v*ttua? En ole oikeasti tehnyt heille mitään, olen aina ystävällinen, lainaan rahaa, lainaan kynää, avaan oven, kehun vaatteita, autan läksyissä tai annan kopioida ne itseltäni. Autan. Ja minkä olen siitäkin saanut? Tämän. Vaikka itsekeskeiseltä kuulostaakin, sen täytyy olla kateus. Heille olen aina ollut kiltti. En ymmärrä. Miksi he valitsivat minut kohteekseen? Kateus. Olen tullut päätelmään että he ovat varmaankin kateellisia minulle. Ei sitä nyt voi kieltääkään, että minulla on rahaa, hienoja vaatteita, menestyn koulussa ja harrastuksissa ja olen lahjakas urheilussa, minulla OLI paljon ystäviä, kunnes tapahtui tämä... onhan minulla luokaltani vielä jäljellä ainakin 4 ystävää. Ja tietysti muualta koulusta. Mutta suurin osa ystävistäni on koulun ulkopuolella. Ja listaa jatkaakseni: Olen hoikka, vaikkenkaan vielä tarpeeksi laiha, käytän aikaa ulkonäkööni, ja nyt miettiessäni (vaikka kamalan itsekkäältä kuulostaakin, anteeksi!) olen huomannut että olen heitä parempi tasaisesti kaikessa: koulu, ulkonäkö, vaatteet, raha, harrastukset. Joku heistä saa uuden iPodin, minulla on jo vähän parempi, joku saa kännykän, minulla on jo uudempi ja kalliimpi malli, joku saa uuden villapaidan, minulla on jo samanlainen, mutta merkistään johtuen n. 5 kertaa kalliimpi. Mutta mitä sitten? Miksi he sen takia VIHAAVAT minua???? Miksi? On kamalaa tulla kouluun ja tietää että tuolla, ja tuolla ja tuossakin tyttöporukassa puhutaan minusta p*skaa. Siinä sitten yrität olla. :'(

Mutta, palatakseni ruokaan; nyt lopetan. Paastoan, tai syön n. 2 omenaa päivässä. Siinä se. Sillä viime päivät ovat menneet vähän liiallisuuksiin. Mutta nyt keksin! Mitä jos olen tunnesyöjä??? No nyt pitää muuttua tunneliikkujaksi niin kuluu tuplasti kaloreita, kokeilenpa sitä.

Olen jo laihtunut mutta pelkään että nämä ahmimiset kostavat ja kaikki ilmestyy takaisin. Sitten kaikki vaivannäköni olisi ollut turhaa.

Nyt pitää mennä, editoin tätä sitten syömisteni mukaan,

CIAO!

xoxo Parfait

 

//edit: Söin enää yhden mandariinin :)