Ah, ihanaa, olen menossa varmaankin heti huomenna kun kaupat avautuvat,
shoppailemaan. Toisaalta ensin pitää ostaa uusin Elle, sillä minulla ei ole sitä, eikä itseasiassa Trendiäkään. Luen Voguen tänään kannesta kanteen ja huomenna nämä muut lehdet. Ennen shoppailua kannattaa aina lukea uusimmat trendit lehdistä, tai ainakin minulla tämä toimii sillä trendit "syöpyvät" aivoihini ja sitten kaupassa tiedän tasan millaisia, minkä värisiä yms. vaatteita, kenkiä ja laukkuja ostaa.

Tänään olen myös shoppaillut netissä, käyttämättä rahaa, ainakin toistaiseksi :D.
Olen totaalisen rakastunut Louis Vuittonin Alma MM- bagiin.
Parhaat värit ovat kultainen, punainen ja tummanruskea. Myös Michael
Korsin turkoosi käärmeennahkalaukku on syötävän ihana.
Halvemmista nettivaatekaupoista parhaat tärpit:

  • misssixty.com
  • mangoshop.com
  • victoriassecret.com
Näistä etenkin Victoria's Secret yllätti. Vaatteet olivat tapansa mukaan ihania, etenkin
uusi Pink-mallisto. Sivuilla oli kuitenkin myytävänä muitakin merkkejä kuten Guess By Marcianoa, UGG:ia ja Miss Sixtyä, sekä lukuisia muita.
Samalla sivustolla jylläsivät myös valtavat alet, muistaakseni jopa -70%
aivan uskomattoman halpaa!
Tietenkin pitää laskea mukaan sitten postikulut, mutta kumminkin.

Nyt lähiaikoina olen aikeissa ostaa ainakin uudet talvisaappaat, sillä vanhat
HAJOSIVAT! Mitä ihmettä, saanen kysyä!? Tiedän etteivät korot nyt suorastaan rakasta mukulakivikatuja, mutta että menevät hajoamaan??? Eivätkä olleet mitkään langanohuet piikkarit ollenkaan. Hajoaminen on mielestäni väärin kun puhutaan kuitenkin yli sadan euron kengistä... No, enpähän siitä kaupasta enää kenkiä osta mistä ne ostin.

Ostoslistalta löytyy myös laukku tai pari, mikäli löydän "sen oikean".
Voisin myös ostaa kevättä varten superleveälahkeiset farkut ja niihin jotkut kivat korkkarit :).

Ja vielä yksi asia:
Suoristusrauta!!! Täytyy sanoa, että olen ihan koukussa uuteen suoristusrautaani, tekee täydellistä jälkeä. Pitkästä aikaa voin sanoa että pidän hiuksistani!

Mutta nyt täytyy alkaa siivota, jippii...
:D

xoxo Parfait